THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 23 September 2009

rindu raya....

salam....


3-4 ari pas ryer nie aku ase cm a bit 'sengal' dowh....
dak au naper...
raya...cm bese...tiap thn kite sambot...keh3...
tah arh...seriously i feel so distracted !
distracted bcoz of him !
dh la first2 raye bezday aku...20 sept...
20.09.2009.....20092009...sweet jek aku rase angka 2....
dh 21 upernyer aku ????
yeay ! i'm 21 years old !! i'm big enough !
ok....after diz i hav to acting like an adult women...(can i ??)
not like childish anymore....siyes aku x ase dewasa lansonggg...aku x bleyy arr
lupe nk ckp, pg2 raye cousin aku dh potong kek raye ps2 wish hepy bufday kt aku...
ps2 tibe2 dtg kasi pezen....yeay ! i've got a gift ! finally...sian...x sape nk bg kn...sorg jekk kasi.
but quit hepy gak la coz rmai gk membe2 yg wish thru sms, call....opah siap call aku lg haa nyembang sakan...hua3
hmm...inside that happiness, feel so sad...dissapoint...frustruated...mcm2 la !
pg raya...lg la aku dok tingat kt dia...hmpir2 nk jmpa n braya ngn dia...tp x kesampaian lak...
what to do...???
tah la erk...lately asik dok tingat dia ja...rsa cm ada satu perasaan yg len mcm kt dia...
rindu ka ?? plik...dlm smayang pn asik dok trbayang2 dia ja...how come r ? haishyyy...
aku buat keja apa pun, mmg aku x blh nk hapuskan wajah dia dr ingatan aku...cmna...
pstu bila aku tingat dia, n kenangan2 aku ngn dia, msti aku nanges....
almost three years aku simpan perasaan ni....n hmpir 3 thn jgk la aku x jmpa ngn dia...
gile x kan aku nk bgtau prasaan aku kt dia kot ? klu aku ada kekuatan 2, 3 thn dulu lg aku dh luah kt dia......
skali pn x penah jmpa in this three years....how is he rite now ?
ya ALLAH...kau kuat kan la semangat aku....
kau temu kan lah aku dgn dia walau hnya sekali...sekali je....
even dlm mimpi pn aku dh rsa cukup bahagia.....

dlm minggu ni, benda ni jela yg menghantui kotak fikiran aku...
raye pn cm xda makna je......kosong....kosong....dan kosong....
2 jela yg aku nk citer....

note : sile abaikan luahan prasaan aku yg agk kemengongan di atas....
*tade mood nk cite sal work aku yg aku angkut dr trggnu utk wt raye ni...sabtu dh blah uitm daaa....

" kan best kalau aku jumpa dia mse bufday aku itu ari ? "

-SEKIAN-

0 ulasan: